PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS

promedziagos.lt pirkėjai (vartotojai) turi teisę nurodę priežastį atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Prekės pristatymo ir grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.

 

Prekės gali būti grąžinamos adresu Naugarduko g. 34-9 (2 aukštas), Vilniuje.

 

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje. Grąžinant prekę būtina pateikti prekių įsigijimą patvirtinančius dokumentus.

 

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

 

Pirkėjo teisė atsisakyti elektroninėje parduotuvėje su pardavėju sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties netaikoma:

sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra pagamintos iš anksto, ir kurios gaminamos, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, taip pat dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo;
sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų ir turi būti pakeista, pirkėjas gali kreiptis elektroniniu paštu info@promedziagos.lt arba paskambinti telefonu +370 615 10472.

 

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai.

 

Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu info@promedziagos.lt.

 

Brokuotos prekės

 

Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos prekės, tai padaryti gali elektroniniu info@promedziagos.lt.

 

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

1)      Prekės užsakymo numerį.

2)      Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti).

3)      Prekės pakuotės nuotrauką.

4)      Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.

 

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

a) Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke.

b) Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis.

c) Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.

Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 10 dienų.